Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. Awatar AVALON
    Dołączył
    May 2005
    Lokalizacja
    Polska, Legnica, DL
    Postów
    461

    Cytuj | #1

    Witam, mój mail od około 2 miesięcy ma problem z wysyłaniem maili. Tzn. raz wysyła bezproblemowo, raz nie. Pokazuje taki komunikat:

    http://images32.fotosik.pl/112/6491c505bc9aeced.png

    Co dziwne mając 3 skrzynki mailowe jeśli wysyłam np z WP pokazuje do wyboru serwery oprócz WP i tak samo ma się do innych dostawców poczty (Gmail, Orange). Wcześniej nie miałem z wysyłaniem problemów. Nie instalowałem żadnych wtyczek.
    Komputer: Macbook 2,4 13,3" unibody
    Telefon: +48 501 246 193
    Odtwarzacz: iPhone 3GS 16GB
    "AVALON" - Konsultant Klientów Biznesowych Orange
    1.MacBook 13,3 - 2,4 Ghz 2GB "blacha" + iPhone 3GS
    2.MacBook 13,3" 1.5 GHz czarny + iPhone 3G - żony
    3.Parrot MKi 9100 - zestawy głośnomówiące Bluetooth (dedykowany iPhonowi)


  2. Awatar nurekpadi
    Dołączył
    Apr 2007
    Lokalizacja
    WWA/PNO
    Postów
    388

    Cytuj | #2

    Zobacz, Mail>Preferences...>Accounts> i na dole w każdym z kont mailowych masz Outgoing Mail Server i mozesz zaznaczyc, aby wysylal uzywając tylko jednej skrzynki SMTP. Jeśli do np. Gmail ustawisz zeby wysylal tylko za pomocą smtp.gmail.com, to przestanie pytać podczas wysylania o wybór serwera wysylania wiadomości. Podobieraj odpowiednie SMTP do WP, Gmail itd. Może to Ci pomoże.
    Ostatnio edytowane przez nurekpadi ; 19.01.2008 o 10:59
    Komputer: iMac 27" C2D 3.06 14GB RAM OS: 10.7.3 / MBA 13'3"
    Telefon: iPhone 4
    Tablet: iPad2 32GB WiFi+3G
    “Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.” - Stanisław Lem.

  3. Awatar Tommy_PL
    Dołączył
    Feb 2007
    Lokalizacja
    Leeds UNITED ;-)
    Postów
    261

    Cytuj | #3

    Ten komunikat dostajesz przy problemach z autentykacją (TLS).

    Generalnie: ---> Mail / Preferencje / Konta / ZAZNACZ ODPOWIEDNIE KONTO. Później 3 zakładka i sprawdź czy masz zaznaczone "użyj SSL" port 995 i metoda uwierzytelniania "Hasło".

    U mnie tak chodzi bez żadnych problemów gmail.

    Pozdrawiam.
    Komputer:  MBP 2007/ Mini 2012 / iMac 2009
    Telefon: iPhone 1/ iPhone 3Gs / Xperia V

  4. Awatar robak1978
    Dołączył
    Jan 2008
    Lokalizacja
    PL/UK
    Postów
    30

    Cytuj | #4

    mysle ze to problem z serwerem.
    Komputer: imac 20"/3GB/ 2,4GHz/320GB
    Telefon: IPHONE 3G 8GB
    Odtwarzacz: iPod 2G

  5. Awatar AVALON
    Dołączył
    May 2005
    Lokalizacja
    Polska, Legnica, DL
    Postów
    461

    Cytuj | #5

    Cytat Zamieszczone przez nurekpadi Zobacz posta
    Zobacz, Mail>Preferences...>Accounts> i na dole w każdym z kont mailowych masz Outgoing Mail Server i mozesz zaznaczyc, aby wysylal uzywając tylko jednej skrzynki SMTP. Jeśli do np. Gmail ustawisz zeby wysylal tylko za pomocą smtp.gmail.com, to przestanie pytać podczas wysylania o wybór serwera wysylania wiadomości. Podobieraj odpowiednie SMTP do WP, Gmail itd. Może to Ci pomoże.
    Dokładnie tak mam zrobione, ale to nie pomaga. Za każdym razem jak wyskakuje ten błąd to mam możliwość wyboru serwera do maila z którego wysyłam właśnie pocztę. Ale nie ma tego odpowiedniego czyli np do gmail nie ma smtp.gmail.pl i do innych to samo.

    ---- Dodano 19-01-2008 o godzinie 13:53 ----
    Cytat Zamieszczone przez Tommy_PL Zobacz posta
    Ten komunikat dostajesz przy problemach z autentykacją (TLS).

    Generalnie: ---> Mail / Preferencje / Konta / ZAZNACZ ODPOWIEDNIE KONTO. Później 3 zakładka i sprawdź czy masz zaznaczone "użyj SSL" port 995 i metoda uwierzytelniania "Hasło".

    U mnie tak chodzi bez żadnych problemów gmail.

    Pozdrawiam.
    Mam tak ustawione cały czas i nic nie pomaga....

    ---- Dodano 19-01-2008 o godzinie 13:57 ----
    Może dodam, że zawsze wywala mi ten komunikat jak jestem podłączony d.o netu przez modem EDGE-owy, natomiast na DSL-u raczej sporadycznie
    Ostatnio edytowane przez AVALON ; 19.01.2008 o 13:57 Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone
    Komputer: Macbook 2,4 13,3" unibody
    Telefon: +48 501 246 193
    Odtwarzacz: iPhone 3GS 16GB
    "AVALON" - Konsultant Klientów Biznesowych Orange
    1.MacBook 13,3 - 2,4 Ghz 2GB "blacha" + iPhone 3GS
    2.MacBook 13,3" 1.5 GHz czarny + iPhone 3G - żony
    3.Parrot MKi 9100 - zestawy głośnomówiące Bluetooth (dedykowany iPhonowi)

  6. Awatar nurekpadi
    Dołączył
    Apr 2007
    Lokalizacja
    WWA/PNO
    Postów
    388

    Cytuj | #6

    hmm to faktycznie dziwna sprawa, bo teoretycznie to czy laczysz sie z EDGE czy z DSL nie powinno mieć znaczenia. Nigdy nie mialem takiego problemu ani na Tigerze ani na Leopardzie.
    Komputer: iMac 27" C2D 3.06 14GB RAM OS: 10.7.3 / MBA 13'3"
    Telefon: iPhone 4
    Tablet: iPad2 32GB WiFi+3G
    “Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.” - Stanisław Lem.

  7. Awatar gray
    Dołączył
    Jan 2006
    Lokalizacja
    Toruń
    Postów
    103

    Cytuj | #7

    AVALON Miałem ten sam problem ( dokładnie taki sam komunikat) pomogło tylko jedno wywalenie ustawień serverów wychodzących i wpisanie ich od nowa wchodzisz w outgoing mail server / Edit server list/ następnie zaznaczasz który cię intersuje i remove server. Później server settings i wpisujesz od nowa. Zauważyłem ,że system ustawił inne numery portów. Teraz wszystko hula
    Komputer: Ibook G4 1,2 12" , IMac intel 20"
    Telefon: iPhone 8GB

  8. Awatar MacKozer

    Dołączył
    Jan 2008
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4,787
    Wpisów
    465

    Cytuj | #8

    Mój problem jest podobny. Mam 5 kont pocztowych. Przy wysyłaniu w wyborze pojawiają się tylko dwa: w domenie .mac i drugie moje nazwisko.com, do którego serwera poczty wychodzącej dostęp mam zablokowany jeśli jestem podpięty do mojego stacjonarnego dostawcy, z powodu jakiegoś zainfekowanego trojanem kompa wysyłającego spam (ip głównego routera sieci jest na czarnej liście jednej ze stron antyspamowych).
    W takim przypadku pojawia mi się okno z możliwością wybrania tylko tych dwóch kont. Mam jeszcze konta na wp, o2.pl oraz jeszcze kilka swoich domen, niestety program mail ignoruje je w wyborze.

    Sprawdzałem już różne ustawienia. Odznaczyłem SSl, odznaczyłem wszedzie 'używaj tylko tego serwera" itp. Bez rezultatu
    Komputer: iMac 20' C2D 4 GB Leopard, MacBook White Intel Core Duo 2.16GHz, 1GB Ram, 120 HD, SD / MacBook Pro 13" 2009
    Telefon: iPhone 5 White 32GB
    Odtwarzacz: iPod w iPhone
    Tablet: iPad 3 32GB WiFI
    WWW: http://www.mackozer.pl

  9. Awatar bar-trek
    Dołączył
    May 2008
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    5,939

    Cytuj | #9

    może trochę odświeżę temat, bo mam konto na o2.pl i odbiera mi pocztę, ale nie wysyła...
    Serwer poczty wychodziącej ma na poczta.o2.pl (nieaktywny)

    port serwera mam na 995

    nie wiem co mam jeszcze zrobić, aby to wysyłało... proszę o pomoc
    Komputer:  iMac 21,5" 2.9Ghz i5 Fusion Drive, MacBook, iMac "lampka", Macintosh Classic
    Telefon:  iPhone 5S szary, 5S srebrny, 4S
    Odtwarzacz:  iPod Touch 3G, 4G, 2xNano, Shuffle, 6x iPody Classic, A
    Tablet:  iPad 3 32GB, MessagePad

  10. Awatar gray
    Dołączył
    Jan 2006
    Lokalizacja
    Toruń
    Postów
    103

    bar-trek, Wiele kłopotów z Mail'em już było opisanych na forum i choć nie jestem wstanie pomóc to zalecam zmianę Maila na innego klienta poczty np. Thunderbird.
    Komputer: Ibook G4 1,2 12" , IMac intel 20"
    Telefon: iPhone 8GB